Adatvédelmi szabályzat

Politica noastră de returnare de 30 de zile

Avem o politică de returnare de 30 de zile, ceea ce înseamnă că aveți 30 de zile după ce ați primit produsul dumneavoastră pentru a solicita o returnare.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichete și în ambalajul original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanța sau dovada de achiziție.

Pentru a iniția o returnare, ne puteți contacta la contact@domisa.ro. Vă rugăm să rețineți că returnările trebuie trimise la adresa următoare: Sat. Tulca nr. 758 , Bihor, Romania.

Dacă returnarea dumneavoastră este acceptată, vă vom trimite o etichetă de returnare, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul dumneavoastră. Produsele trimise înapoi către noi fără a solicita mai întâi o returnare nu vor fi acceptate.

Ne puteți contacta întotdeauna pentru orice întrebare legată de returnare la contact@domisa.ro.

Daune și probleme

Vă rugăm să inspectați comanda dumneavoastră la primire și să ne contactați imediat dacă produsul este defect, deteriorat sau dacă primiți produsul greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

Excepții / produse non-returnabile

Anumite tipuri de produse nu pot fi returnate, precum bunuri perisabile (cum ar fi alimentele, florile sau plantele), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau produse personalizate) și produse de îngrijare personală (cum ar fi produsele de frumusețe). De asemenea, nu acceptăm returnarea materialelor periculoase, lichidelor inflamabile sau gazelor. Vă rugăm să ne contactați dacă aveți întrebări sau preocupări legate de un anumit produs.

Din păcate, nu putem accepta returnarea articolelor aflate la reducere sau a cardurilor cadou.

Schimburi

Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați produsul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, să faceți o achiziție separată pentru noul produs.

Perioada de retragere de 14 zile a Uniunii Europene

Cu toate cele de mai sus, dacă mărfurile sunt expediate către Uniunea Europeană, aveți dreptul de a anula sau returna comanda dumneavoastră în termen de 14 zile, din orice motiv și fără justificare. Așa cum s-a menționat mai sus, produsul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichete și în ambalajul original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanța sau dovada de achiziție.

Rambursări

Vă vom notifica odată ce vom primi și vom inspecta returnarea dumneavoastră și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, veți primi automat rambursarea pe metoda dumneavoastră originală de plată în termen de 10 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp până când banca sau compania dumneavoastră de card de credit să proceseze și să înregistreze rambursarea. Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de la aprobarea returnării, vă rugăm să ne contactați la contact@domisa.ro.